باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب

باحال ترین عکس ها و جالب ترین مطالب
سلام دوستان ما همه جوره در خدمتیم از عکس های خنده دار و باحال تا اس ام اس و جک و فیلم و داستان و .... فقط توی موضوعات مطالب انتخاب بکنید«باحال ترین ترول ها و عکس ها و عکس های منتخب،عکس های بازیگران،عکس های خنده دار،عکس های روز دنیا،عکس های ماشین و موتور،عکس های فانتزی» 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sms/اس ام اس و آدرس bia2asms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





*هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد * او گدای است که حاجت زگدا می طلبد * زهر است عطای خلق هرچند که دوا باشد * حاجت زکه می خواهی آنجا که خدا باشد*

فرستنده : 09148xxx982 - شاملو از اروميه


 

 

شانس نام مستعار خداست ،
آنجا كه نمي خواهد امضايش پاي داده هايش باشد.

فرستنده : 09387xxx029

 

 

افتادن یک برگ از درخت هم بی حکمت خدا نیست چه برسد باقی رخداد های زندگی 

فرستنده : گلی

 

 

خدایا! من دلم قرصه! کسی غیر از تو با من نیست ; خیالت از زمین راحت ، که حتی روز ، روشن نیست! / کسی اینجا نمی بینه ، که دنیا زیر چشماته! ; یه عمره یادمون رفته ، زمین دارمکافاته / فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه هاکردم! ; که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم! / خدایا وقت برگشتن ، یه کم  با من مدارا کن ; شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن.

فرستنده : 09121xxx044 - علي رفيعي از تهران

 

 

خدا تنها ، تنهايست كه تنها را تنها نمى گذارد.....

فرستنده : 09375xxx205 - Samane_kh

 

 

صدای خنده ی خدارامیشنوی؟؟ دعایت را شنیده به آنچه محال می پنداری می خندد.

فرستنده : darya

 

 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
او می گوید صبر كن و بهترین را به تو می دهد.

فرستنده : \'Amir

 

 

من وخدا هر روز صبح فراموش میکنیم
.
.
.
.
او خطای من و من لطف او را…

فرستنده : 09121xxx044 - علي رفيعي از تهران

 

 

خداوندا ! عزيزي دارم ، آينه تمام نماى عشق ، رسمش معرفت و كردارش جلاى روح
پس آنگاه كه دست نياز بسويت مي آورد ، پر كن برايش آنچكه در مرام خدايى توست

فرستنده : 09196xxx132

 

 

کسی به خدا گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشتى، پس چرا آرزو کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند!!!

فرستنده : 09384xxx818 - علي.كلاچاى

 

 

گاهی خدا آنقدرصدایت را دوست دارد که سکوت می کند تا تو بارها بگویی خدای من.

فرستنده : 09359xxx333 - مهران

 

 

پروردگارا ! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.

فرستنده : سعید

 

 

به دنبال خدانگرد!
خدا در بيابانهاي خالي از انسان نيست، خدا در جاده هاي بي انتها نيست، به دنبالش نگرد...
خدا در دستيست كه به ياري ميگيري، در قلبيست كه شاد ميكني و در لبخنديست كه هديه ميكني.

فرستنده : بچه مشهد

 

 

ســــه حرف دارد اما براي پر کردن تنهايي من حرف ندارد... \"خـــــــــــدا

فرستنده : alone4ever

 

 

خدایا من حواسم به همه هست جز تو، پس تو هم حق داری حواست به همه باشد جز من.

فرستنده : 09383xxx117


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:اس ام اس خداوند, ] [ 11:53 ] [ {Cloner} ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

یا حق من امیر rezaa هستم مدیر این وبلاگ واز شما خواهشمندم برای هر مطلب نظر بنویسید.من17سالمه و تجربه ی زیادی ندارم اگر چیزی بد بود به لطف خودتون ببخشید
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 525
بازدید کل : 892249
تعداد مطالب : 1337
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1





ابزار چت روم

چت روم

########################33